ABC marketingu wideo

Zmień swoją firmę w udane przedsięwzięcie, mądrze wykorzystując swój czas. Obejmuje to angażowanie się w marketing, który faktycznie działa. W tym artykule dowiesz się, jak wykorzystać marketing wideo do osiągania celów w zakresie zysków i sprzedaży, o których marzyłeś tylko w krótkim czasie.

ABC marketingu wideo dla Twojej firmy

Twoja kampania odniesie większy sukces, jeśli zrobisz więcej filmów. To zachęca widzów do dalszego sprawdzania Twojego kanału pod kątem nowych treści. Oznacza to, że masz szeroką ekspozycję wśród nowych osób, które mogą się zdarzyć przy poszczególnych filmach.

Jeśli chcesz, aby Twoje filmy stały się wirusowe, ważne jest, aby tworzyć solidne treści. Twoje filmy nie muszą być najbardziej profesjonalne, aby uzyskać dużo wyświetleń. Ludzie będą oglądać i udostępniać wideo, dopóki zawartość będzie doskonała. Oczywiście jakość jest nadal ważna, więc jak najlepiej wykorzystaj swoje pieniądze, inwestując w wysokiej jakości sprzęt. Profesjonalny, gotowy produkt jest koniecznością.

wideo marketing

Wideo można łatwo wykorzystać do wyjaśnienia swoich produktów lub usług potencjalnym klientom. Zobacz, jak działa produkt, pomoże Twoim klientom zrozumieć, jak korzystać z Twojego produktu i dlaczego kupowanie u Ciebie jest lepsze niż innych sprzedawców. Nauka tworzenia filmów wyjaśniających, co sprzedajesz, z łatwością pomoże zbudować bazę klientów.

Chociaż filmy muszą być samodzielne w oparciu o ich treść, nadal muszą być promowane. Po przesłaniu filmów spróbuj promować je za pośrednictwem sieci społecznościowych, biuletynów, blogów i tym podobnych. Filmy zajmują organiczne miejsce w wyszukiwarkach dopiero po pewnym czasie, dlatego potrzebują nacisku, aby ludzie wiedzieli, że istnieją.

Nie zaniedbuj dźwięku swojego filmu. Jeśli chcesz nagrywać, musisz zainwestować w wysokiej jakości mikrofon. Jeśli chcesz porozmawiać podczas demonstrowania swojego produktu na zewnątrz, weź mikrofon z klapą. Nie wahaj się użyć delikatnej muzyki, jeśli w filmie jest cisza.

Zaangażuj widzów!

Zaangażuj innych w swoje filmy. Niezależnie od tego, czy kiwasz głową klientowi lub zainteresowanemu odwiedzającemu witrynę, czy przeprowadzasz wywiad w swojej niszy, możesz dodać smaku swoim filmom. Ludzie lubią widzieć różnorodność w marketingu, co oznacza, że ​​musisz użyć wielu narzędzi, aby zbudować swój sukces.

Filmy muszą być osobiste, aby przyciągnąć uwagę widza. Bądź zabawny, przyjazny, spokojny i pewny siebie, a obserwatorzy nie będą zmieniać kanału, że tak powiem. Im bardziej jesteś otwarty i uczciwy, tym lepiej będziesz przyjmowany. Trzymaj się tematów, które naprawdę Cię pasjonują, ponieważ ujawnią się w twoim zachowaniu.

Czasami musisz po prostu przeszukać inne witryny i blogi, aby wydobyć z siebie to słowo. Ludzie będą bardziej skłonni oglądać Twoje filmy lub filmy, które chcesz udostępnić, jeśli polubią Twoje treści z innych miejsc. Gdy zaczną cię cieszyć, prawdopodobnie będą cieszyć się wszystkimi treściami, które masz do zaoferowania.

marketing video

Jeśli publikujesz filmy według regularnego harmonogramu, musisz się go trzymać. Z czasem ludzie zaczną przewidywać filmy wideo od Ciebie i Twojej firmy. W ten sam sposób, w jaki ludzie śledzą programy telewizyjne, oczekują, że Twoje filmy zostaną wydane o określonej godzinie i określonego dnia. Daj im znać, jeśli nie będzie aktualizacji ani nowego filmu.

Nie zakładaj, że musisz zatrudnić profesjonalną ekipę wideo lub wynająć profesjonalny sprzęt. Jeśli napisałeś własne treści, masz cichy pokój i kamerę internetową lub aparat cyfrowy zdolny do nagrywania wideo, możesz to zrobić sam! Wykonaj kilka próbnych uruchomień i prześlij je do YouTube, ale tylko do prywatnej oglądalności. Pozwoli ci to zobaczyć, jak to zrobić poprawnie, bez oglądania Twojej próby i błędów.

Sprzęt to nie wszystko

Nie odkładaj marketingu wideo tylko dlatego, że nie masz idealnego sprzętu. Inwestowanie w wysokiej jakości aparaty fotograficzne, mikrofony i oprogramowanie do edycji to ogromne zobowiązanie, którego być może nie będziesz gotowy. Zamiast tego skup się na jakości treści wideo, projektując go tak, aby przyciągał widzów. Po rozpoczęciu kampanii wideo i przekonaniu się, że przyciąga ona klientów, możesz zdecydować, czy zainwestować w drogi sprzęt.

Za każdym razem, gdy publikujesz film, oglądaj komentarze. To najlepszy sposób, aby zobaczyć, które filmy naprawdę rozpoczynają rozmowę, a które są ignorowane. Nie zapomnij odpowiedzieć ludziom, którzy komentują, aby wiedzieli, że oglądasz, co się mówi, i uczysz się na podstawie tego, co ci udostępniają.

Im szybciej wykorzystasz to, czego się tutaj nauczyłeś, tym szybciej osiągniesz swoje cele. Jeśli wykorzystasz wiedzę zdobytą w tym artykule, dotrzesz do nich jeszcze szybciej. Tylko upewnij się, że włożysz wysiłek, a zostanie on dobrze wynagrodzony na drodze.

Related posts

Leave a Comment